середа, 30 листопада 2022 р.

Засідання методичної комісії природничо-математичних дисциплін

 30.11.2022 згідно плану роботи МК природничо-математичних дисциплін відбулося третє засідання в 2022- 2023 навчальному році, яке було проведене у змішаному форматі (частина викладачів були присутні офлайн, частина онлайн). Під час засідання відбувся диспут щодо ролі міжпредметних зв'язків для розвитку ключових компетентностей і наскрізних вмінь здобувачів освіти на уроках природничо-математичного циклу. Основним доповідачем виступила Павлюк Інна Несторівна з доповіддю "Міжпредметні зв'язки як ресурс реалізації компетентнісного підходу на уроках інформатики та спеціальних предметів", співдоповідачем виступив Положевець Віктор Васильович, який доповнив виступ розповіддю про реалізацію міжпредметних зв'язків на уроках фізики, електротехніки та інформаційних технологій. До обговорення долучилися всі присутні члени МК, які прокоментували реалізацію міжпредметних зв'язків під час викладання предметів, особливо в умовах змішаного навчання.




Другим питанням засідання стало обговорення відкритого уроку з хімії "Алкани.Загальна формула алканів, ізомерія, номенклатура". Барбалат Ірина Валеріївна, викладач хімії, дала характеристику проведеному уроку, повідомила, що мета уроку була досягнута і охарактеризувала форми і методи педагогічної діяльності під час різних етапів уроку. Ленюк Юлія Володимирівна відзначила, що урок було проведено на високому методичному рівні, здобувачі освіти були активні, урок був насичений матеріалом, особливої уваги заслуговувала реалізація міжпредметних зв'язків і елементи патріотичного виховання, а також наявність дидактичного і роздаткового матеріалів. Положевець Віктор Васильович також відзначив високу активність учнів, реалізацію етапу актуалізації опорних знань, використання просторових моделей та ІКТ. 
 
Наприкінці засідання були розглянуті поточні питання роботи МК, а саме моніторинг діяльності МК природничо-математичних дисциплін, аналіз результатів проведення I етапу Всеукраїнських предметних олімпіад з предметів природничо-математичного циклу, розгляд завдань для моніторингу знань здобувачів освіти за I семестр 2022-2023 н. р.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар