четвер, 13 лютого 2025 р.

STEM підхід при вивченні фізики

 Під час проведення активностей  з фізики в рамках тижня природничо-математичних дисциплін викладачем Віктором Положевцем реалізовувався STEM підхід - інтегрований підхід навчання, під час якого нові знання учні отримають в контексті реального життя.

Під час засідання гуртка викладач познайомив здобувачів освіти із сучасними досягненями робототехніки, надав учням можливість попрактикуватися у складанні електричних схем, використовуючи набори STEM-констукторів, і провів брейн-ринг "Інтелектуальна мозаїка" (розробка Юлії Ленюк).




🏆Переможцями брейн-рингу стала команда 14 групи у складі Кантеміра Р., Граждана Д., Комана Р., Пецея П.
☝Під час активностей для здобувачів освіти було створено середовище, яке сприяло розкриттю творчого потенціалу, можливість вільно діяти, вчитися працювати в команді та спонукало до пізнання і діяльності.




Немає коментарів:

Дописати коментар