Під час проведення активностей з фізики в рамках тижня природничо-математичних дисциплін викладачем Віктором Положевцем реалізовувався STEM підхід - інтегрований підхід навчання, під час якого нові знання учні отримають в контексті реального життя.
Під час засідання гуртка викладач познайомив здобувачів освіти із сучасними досягненями робототехніки, надав учням можливість попрактикуватися у складанні електричних схем, використовуючи набори STEM-констукторів, і провів брейн-ринг "Інтелектуальна мозаїка" (розробка Юлії Ленюк).
🏆Переможцями брейн-рингу стала команда 14 групи у складі Кантеміра Р., Граждана Д., Комана Р., Пецея П.
☝Під час активностей для здобувачів освіти було створено середовище, яке сприяло розкриттю творчого потенціалу, можливість вільно діяти, вчитися працювати в команді та спонукало до пізнання і діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар